We kennen het allemaal wel door Covid19 en de komst van de flexplek: je wilt een werkplek of vergaderzaal kunnen reserveren. Om te voorkomen dat er teveel mensen op kantoor komen of om ervoor te zorgen dat je zeker een plek hebt om voor of na je vergadering op kantoor te werken. Het reserveren van een werkplek of andere ruimte kan nu heel eenvoudig in OneDesk Mobile en dus volledig in Microsoft 365. Bij het boeken zie je direct de beschikbare ruimtes en tijden volledig in de look en feel van jouw organisatie. Geen gezoek meer dus in Outlook en geen dubbele boekingen meer. Een groot voordeel van deze nieuwe functionaliteit is dat je direct ook kunt zien wie er verder op jouw locatie aanwezig zal zijn.

 

 

Je herkent het vast wel

Je reist af naar kantoor, is er geen fatsoenlijke plek. Het is te druk en je mist net de collega’s die je wilde spreken. Veel heen-en-weer ge-mail of gechat om collega’s op kantoor te ontmoeten.

OneDesk Mobile Check-in / Reserveer module

Met de check-in / reserveer module laat je medewerkers een plek op kantoor reserveren. Gebruikers zien hoeveel plekken er per locatie / ruimte beschikbaar zijn.

  • Check-in en zie het aantal beschikbare werkplekken.
  • Zie wie wanneer naar kantoor komt.
  • Geef locaties / vergaderzalen een mooi gezicht.
  • Geïntegreerd met Microsoft 365 places / vergaderzalen.

Handig voor flexplekken én voor een veilige terugkeer naar kantoor met covid-19.

Beschikbaarheid bij de hand

Op de digitale werkplek & social intranet ziet de gebruiker in één oogopslag waar deze week gewerkt kan worden op kantoor.  Met 1 druk op de knop reserveer je vervolgens jouw plek naar voorkeuze. Het aantal beschikbare plekken wordt er direct bij vermeld. En wie er verder op kantoor is.

 

Meer weten?

Wil je meer weten over de reserveer functie in OneDesk Mobile? Neem gerust contact met ons op. Een compleet overzicht van de functies in de OneDesk Mobile portal tref je hier aan.

 

 

Deel dit artikel met anderen