Lemontree werkt zoals veel ICT-dienstverleners die beheerdiensten leveren met Autotask. Een primair systeem om het IT-beheer van klanten in te administreren en managen en ook het systeem voor aanvragen, incidentmeldingen en tickets van eindgebruikers bij klanten. Een onmisbaar systeem dus als het gaat om klantcontact en beheerprocessen.

 

Dashboards in Autotask

Dxfferent, een bedrijf die MSP-bedrijven helpt op verschillende vlakken, heeft voor Lemontree dashboards ontworpen en gebouwd in Autotask, waarmee zowel de engineers als de teamleiders meer inzicht hebben in primaire activiteiten en voortgang. Zo kunnen zij in de dashboards direct de werkvoorraad en prioriteiten zien, waardoor zij niet alleen veel tijd besparen, maar ook de kwaliteit van onze dienstverlening naar klanten kunnen waarborgen. En dat is belangrijk gezien het feit dat we al zeven jaar op rij een 9,4 krijgen als waarderingscijfer van klanten.

 

Bijdrage voor Tour du ALS team Lemontree

Toen Lemontree bekend maakte met een team van 14 personen geld op te halen voor onderzoek naar de oorzaak en oplossing van ALS melde Dxfferent zich direct. “In een partnership helpen we onze klanten graag met ISO implementatie, MSP strategie en Autotask PSA. Maar in een goed partnership sta je ook voor elkaar klaar om te helpen bij belangrijke zaken in het leven. Dit initiatief van Lemontree spreekt ons erg aan en we helpen graag een handje om voor deze ongeneeslijke spierziekte een oplossing te vinden.” Vertelt Jasper van Horssen, CEO van Dxfferent.

 

Prijsuitreiking

Naast een prachtige donatie wil Jasper Team Lemontree feliciteren met hun prestatie om de Mont Ventoux te beklimmen. Na de Tour du ALS op 9 juni 2022 zal Jasper de deelnemers op een bijzonder moment feliciteren met hun prestaties en hen een mooie beker aanbieden namens Dxfferent.

Deel dit artikel met anderen