IGO-POST

Na een intensieve periode van testen heeft IGO Post eind 2014 Lemontree de opdracht gegund het platform van IGO Post te vernieuwen op basis van SimpliVity Omnicubes. Begin 2015 zijn de laatste servers in productie genomen en was de migratie, die voor een groot deel is uitgevoerd door de IT-beheerders van IGO Post zelf, compleet. Lemontree verleent IGO Post op dit moment nog diensten op basis van het zogenoemde platformbeheer waarbij Lemontree monitort en ondersteund, en complexe, weinig voorkomende taken zoals het updaten en upgraden van de SimpliVity Omnicubes en VMware omgeving uitvoert.

Over IGO Post

IGO-POST is met bijna 70 jaar ervaring een internationale speler en Europees marktleider op het gebied van bedrukte relatiegeschenken en promotionele artikelen. De productleverancier heeft een assortiment van ruim 1.500 artikelen. IGO-POST, gevestigd in Helmond, heeft ruim 350 medewerkers in dienst en kantoren in 13 landen.

Relaties bouwen en versterken doet IGO-POST door te geloven in de ‘The experience of giving!’. De organisatie wil wereldwijd marktleider worden. Hierbij horen de kernwaarden ‘betrouwbaarheid, eerlijk, attent en ambitieus’.

Peter Vos
13 december 2014

Andere interessante artikelen

OneDesk Mobile nu ook met App: Alle werkinformatie altijd bij de hand

OneDesk Mobile nu ook met App: Alle werkinformatie altijd bij de hand

Nieuwe app van Lemontree verbindt kantoorteams en fieldcollega’s in één gebruiksvriendelijke ervaring — mét professioneel beheer via MAM-policies.   Lemontree introduceert de OneDesk Mobile App, een veilige app die iedereen — van kantoorgebruiker tot fieldworkers...