Wij zijn op zoek naar een gedreven Servicedeskmedewerker voor een bruisende onderwijsorganisatie. De afdeling ICT is volop in ontwikkeling en bestaat naast Innovatie uit het team ICT Beheer en het team ICT Services. Het team ICT Services, heeft de volgende aandachtsgebieden: meldingenbeheer, (standaard) wijzigingenbeheer en desktopbeheer.

Je bent het aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s, waarbij je op een klantgerichte manier zorgt dat de incidenten van de gebruikers opgelost worden. Je verhelpt storingen en draagt oplossingen aan voor vooral technische maar soms ook functionele vragen. Je zorgt ervoor dat de meldingen en verzoeken geregistreerd én afgehandeld worden. In dit proces bewaak je de voortgang van de meldingen en stuur je bij waar nodig.

Het uitvoeren van deze werkzaamheden is zeer divers en ze verwachten een hoge mate van creativiteit en inlevingsvermogen. Je bent in staat om breed naar de organisatie te kijken en om te voldoen aan de wensen van de gebruikers. Je denkt actief mee, kijkt kritisch en komt met verbetervoorstellen om de kwaliteit van de service in de meest brede zin van het woord te verbeteren. Samen dragen we zorg voor een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening.

 

Wie zoeken wij?

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal twee jaar relevante werkervaring als servicedeskmedewerker;
  • Je hebt een flexibele werkhouding en kan zowel alleen als in teamverband werken;
  • Je bent klantgericht en communicatief zeer vaardig;
  • Je hebt een leergierige, analytisch en probleemoplossende grondhouding;
  • Je hebt een grote accuratesse en stressbestendigheid;
  • Je hebt een goede beheersing van het Nederlands in woord en geschrift;
  • Je hebt een actieve en ondernemende instelling.

 

Wat vragen wij?

  • Je hebt aantoonbare kennis en ervaring met op IT-gebied;
  • Je hebt ervaring met configureren van systemen en software (updates) te installeren;
  • Je hebt ervaring met monitoren en bewaken van de beschikbaarheid en performance van de systemen;
  • Je hebt ervaring met monitoren, oplossen en bewaken van meldingen;
  • Je hebt ervaring met ondersteunen van gebruikers (lokaal en telefonisch);
  • Je hebt ervaring met uitgifte van IT apparatuur;
  • Je hebt ervaring met opstellen en beheren van documentatie en handleidingen;
  • Je hebt kennis van de Microsoft-producten Windows 10 en Office 365;
  • Je hebt kennis van het werken met een servicedesk pakket;
  • Je bent in bezit van een ITIL Foundation certificaat.

 

Wat bieden wij?

  • Volop teamgevoel en onvergetelijke bedrijfsuitjes!
  • Een goed salaris en pensioen;
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Door een persoonlijke organisatie ingezet worden bij interessante klanten;
  • Een persoonlijk opleidingsplan (MCSA, MCSE, ITL, etc.) welke overeenkomst vrij zijn;
  • Bij ons ben je geen nummertje;
  • Enthousiaste collega’s met enorm veel kennis;
  • Auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden.

 

Reageren?

Hebben we jouw interesse gewekt en wil je bij ons werken aan een mooie carrière, komen we graag met jou in gesprek. Maak eens een afspraak voor een vrijblijvende bak koffie. Uiteraard kun je ook altijd je motivatie en CV mailen naar merula.fungaloi@lemontree.nl. Voor je vragen is Merula te bereiken op telefoonnummer 06-13830926.

 

Direct solliciteren

    De heerMevrouw

    Upload je Curriculum Vitae:

    Ik ga akkoord met het Privacy Statement van Lemontree

    Deel dit artikel met anderen