Verzuimdata

Verzuimdata

Verzuimdata IT Simplivity

Als informatiehub van verschillende instanties moet IT van Verzuimdata het altijd doen.

 

Verzuimdata is de informatiehub tussen werkgevers en instanties die betrokken zijn bij ziekteverzuim, zoals UWV, verzekeraars en Arbodiensten. Het bedrijf is gespecialiseerd in datalogistiek en zorgt voor eenduidige, actuele en geverifieerde data tussen bedrijven en instanties die betrokken zijn bij verzuim. Daarmee is het bedrijf uit Ridderkerk de spin in het web in data-uitwisseling tussen een variëteit aan systemen van werkgevers en instanties. Door middel van (web)portals en koppelingen met ERP systemen brengt Verzuimdata dagelijks gegevens op het juiste moment op de juiste plek.

 

De oplossingen van Verzuimdata worden door veel organisaties gebruikt om op een eenvoudige manier ziekmeldingen van werknemers af te handelen. Na het ziekmelden van de medewerker in een applicatie worden de benodigde gegevens verzameld, gecontroleerd en naar de betreffende instanties gedistribueerd. Tegelijkertijd wordt Verzuimdata door vele instanties, zoals verzekeraars, ingezet om relevante persoonsgegevens bij werkgevers op te halen. Deze data zijn nodig om bijvoorbeeld premies te berekenen, de administratie goed te verwerken en verzuim bij te houden.

 

Informatietechnologie zeer belangrijk

Om de dienstverlening van Verzuimdata goed te kunnen garanderen naar alle betrokken partijen is IT een zeer belangrijk fundament. Veel processen zijn geautomatiseerd en omdat veel persoonlijke gegevens worden uitgewisseld, is een foutloze (ver)werking van deze informatie vereist. Daarnaast moet de infrastructuur goed beveiligd zijn om te voorkomen dat persoonsgegevens in handen van onbevoegden komen. Om die reden investeert Verzuimdata flink op het beveiligen van de omgeving en het testen van de beveiliging. Sinds 2019 ISAE 3402-2 gecertificeerd, wat betekent dat je aantoonbare maatregelen treft en doorvoert op het vlak van onder andere privacy, compliancy, governance en security. ISAE 3402 waarborgt dat aspecten als risicobeheersing, informatiebeveiliging, privacy, anti-fraude maatregelen en continuïteit effectief zijn.

 

We hebben gezamenlijk een mooie omgeving gebouwd die klaar is voor de strenge eisen van vandaag en morgen.

 

Erwin Hollaar Verzuimdata IT Simplivity

Erwin Hollaar, Manager IT bij Verzuimdata

Continuïteit van IT diensten

Naast een accurate en veilige omgeving moet de infrastructuur het altijd zonder verstoringen doen. We spreken met Erwin Hollaar, manager IT bij Verzuimdata: “In 2016 ben ik begonnen met de professionalisering van IT bij Verzuimdata. Daarvoor was ik als externe consultant betrokken bij het bedrijf, dat voor 2016 schuilging onder de vlag van RDC. Omdat IT een vernieuwingsslag nodig had, ben ik aangetrokken om de infrastructuur klaar te maken voor de toekomst. Eén van de eerste uitdagingen was om een uitwijkoplossing te realiseren, zodat het bedrijf bij calamiteiten gewoon door kan draaien. Tevens moest de omgeving gemoderniseerd worden om aan de zware klanteisen en wensen te voldoen.”

 

Hyperconverged met SimpliVity

Hiervoor koos Erwin al in 2016 als één van de eersten in Nederland voor SimpliVity. Een zogenaamde hyperconverged oplossing die in 2017 werd overgenomen door Hewlett Packard Enterprise. Deze oplossing heeft als eigenschap dat IT en beheer worden vereenvoudigd, de omgeving zich heel gemakkelijk laat aanpassen, zeer betrouwbaar is, back ups heel eenvoudig en consistent zijn en restores binnen enkele seconden uitgevoerd kunnen worden. Bovendien heeft HPE SimpliVity in veel gevallen een hele positieve businesscase ten opzichte van public cloudoplossingen en traditionele server storage infrastructuren.

 

“Bij mijn indiensttreding in 2016 had ik Simplivity al in beeld. We zijn toen gestart met deze oplossing op Lenovo systemen en hadden hiermee al een flinke professionaliseringsslag bereikt én uitwijk gerealiseerd. Na de overname van SimpliVity door Hewlett Packard Enterprise hebben we HPE SimpliVity apparatuur aangeschaft voor de productieomgeving en de Lenovo’s ingezet als test- en acceptatie omgeving. Door de jaren heen hebben we de omgeving uitgebreid en beschikken we nu over twee clusters van drie HPE SimpliVity units in Ridderkerk en drie in ons Tier4 datacenter in Eindhoven. Deze opstelling zorgt ervoor dat we heel flexibel zijn in resources en capaciteit en heel snel data heen en weer kunnen verplaatsen. Ook kunnen we heel snel data restoren mocht dit nodig zijn. Dit biedt ons heel veel mogelijkheden om snel en betrouwbaar in te spelen om de behoeften van onze klanten.” vertelt Erwin.

 

Verzuimdata en Lemontree

Erwin kijkt terug op een hele goede en leuke samenwerking met Lemontree. “Ik ben in contact gekomen met Lemontree na een leuk telefoongesprek met Cem. Op dat moment had ik niet concreet iets nodig, maar we spraken af ieder half jaar even contact te houden. Dat gebeurde op een hele leuke en natuurlijke manier. Toen ik de omgeving wilde uitbreiden hoefde ik dan ook niet lang na te denken wie ik zou bellen. Lemontree is in Nederland namelijk ook bekend als dé specialist op het gebied van HPE SimpliVity. Ik ben erg tevreden over de leuke en inspirerende gesprekken met Marcel en Chris van Lemontree. We leren van elkaar en delen ervaringen uit. We hebben gezamenlijk een mooie omgeving gebouwd die klaar is voor de strenge eisen van vandaag en morgen.” Aldus Hollaar.

 

Over Verzuimdata

Verzuimdata is een gespecialiseerde dienstverlener in het uitwisselen van verzuim- , loon- en werknemersgegevens tussen werkgevers, verzekeraars, arbodiensten en de overheid. Haar doel is om het gehele proces rondom deze gegevensuitwisseling zo eenvoudig mogelijk te maken. Verzuimdata biedt verschillende mogelijkheden om gegevens te registreren. De gegevens worden gecontroleerd op juistheid en volledigheid en, indien nodig, geoptimaliseerd, voordat deze naar de gewenste partij(en) worden doorgestuurd. Hierdoor kan het bedrijf uit Ridderkerk een 100% correcte, complete tijdige en veilige uitwisseling van de gegevens garanderen.

Naast de standaard dienstverlening levert Verzuimdata ook diverse oplossingen ter ondersteuning van de dagelijkse processen van verzekeraars, volmachten en/of intermediair. Deze oplossingen bestaan onder andere uit polis beheer, premie- en schadeberekening, schadelast beheersing, diverse dashboards en een digitale documentenkluis. Hierbij biedt Verzuimdata een werkgevers- en een verzekeraars portaal. Het is ook mogelijk bijpassende diensten af te nemen. Voorbeelden van deze dienstverlening zijn ervoor zorgen dat alle lonen bij klanten actueel zijn, het koppelen met personeelsinformatiesystemen van klanten en het ontzorgen van primaire processen. De diensten zijn ondersteunend aan klantprocessen zodat bedrijven zich nog meer kunnen concentreren op core-processen.

 

Lees ook het Verzuimdata interview met HPE.

Florence

Florence

Florence zorg ICT

Florence transformeert ICT op basis van visie op zorg: Leid het leven dat je lief is.

 

Florence heeft een duidelijke visie op zorg: mensen het leven te laten leiden dat hen lief is. Vanuit die visie is de zorginstelling, die 3300 medewerkers en 1300 vrijwilligers telt, anderhalf jaar geleden begonnen aan een grote ICT-transformatie. Deze heeft als doel betere kwaliteit en continuïteit van zorg te leveren en medewerkers efficiënter te kunnen laten werken door inzet van slimme (zorg)technologie. Hoewel de transformatie nog volop in gang is maken we de balans op van de tussentijdse resultaten.

ICT Masterplan

“Anderhalf jaar geleden hebben we, samen met Lemontree, een ICT-masterplan gemaakt waarin we onze visie op zorg geoperationaliseerd hebben naar een aantal grote ICT-infrastructurele projecten. In dit ICT-masterplan wordt niet alleen gekeken naar de techniek, maar staat ook de ‘waarom-vraag’ centraal. Randvoorwaardelijk is namelijk het beoogde positieve effect op de manier van werken voor de medewerkers. Alle innovatie moet bijdragen aan slimmer en efficiënter je werk kunnen doen. Het doel van de eerste fase was de continuïteit van zorg naar een hoger niveau te brengen. Daarvoor hebben we het bestaande datacenter ontmanteld en de overgang ingezet naar een nieuwe ICT-zorginfrastructuur in Microsoft Azure. Vervolgens hebben wij in de tweede fase als doel gesteld dat alle medewerkers volledig mobiel moeten kunnen werken om de juiste zorginformatie op het juiste moment beschikbaar te hebben.  Daarmee hebben wij afscheid genomen van de traditionele Citrix-werkplek en ontwikkelen wij samen met Lemontree een nieuw werkplekconcept gebaseerd op de Microsoft 365 portaalomgeving. “, vertelt Hans van Vliet, manager ICT bij Florence.

 

“Vier belangrijke stappen om de technische basis op orde te hebben en rust en structuur aan te brengen, waarmee we onze focus op regie, strategische doelen en de voorkant van ICT kunnen richten”.

 

 

Hans van Vliet

Hans van Vliet, manager ICT

“In het ICT-masterplan hebben we dus de basis gelegd voor de vertaling van ‘koude’ techniek naar ‘warme zorg’ en tegelijkertijd het technisch fundament gelegd om vanuit een betrouwbare ICT-zorginfrastructuur verder te kunnen bouwen aan de informatievoorziening. Vier belangrijke stappen zijn inmiddels gerealiseerd: het uitbesteden van het technisch ICT-beheer, het ontmantelen van het bestaande datacenter, het opzetten van de eerste proeftuinen voor de ontwikkeling van de Microsoft 365 portaalomgeving en het plan om de verouderde Citrix omgeving uit te kunnen faseren. Zo is de technische basis op orde, wat rust en structuur brengt, zodat we onze focus op regie, onze strategische doelen en onze cliënten en medewerkers kunnen richten” vertelt Hans.

 

Terugblik

Terugkijkend op de afgelopen anderhalf jaar is Hans erg tevreden over wat er al is bereikt. “We vinden het razendknap hoe in een redelijk kort tijdsbestek gemigreerd is naar Microsoft Azure en het datacenter is ontmanteld. Ons datacenter was best complex en we hebben deze samen met Lemontree zonder noemenswaardige verstoringen weten om te zetten naar een overzichtelijke en uitstekend te beheren omgeving in de cloud. We hebben aanzienlijk minder verstoringen en zijn niet meer afhankelijk van verouderde hardware. Daarnaast hebben we flinke stappen gemaakt op het vlak van informatiebeveiliging en risicobeheersing”, zegt Hans. “Naast de technische veranderingen is met name de gebruikersparticipatie en acceptatie heel belangrijk. Dus er niet alleen voor zorgen dat alles technisch goed werkt, maar ook goede communicatie en afstemming met de zorg over het moment waarop”.

 

Blik op de toekomst

Inmiddels is Florence druk bezig met de ICT-strategie voor 2022-2025. “Slim organiseren is een van de pijlers binnen onze strategie. Door Service Management processen samen met Lemontree te optimaliseren en medewerkers te betrekken bij onze dienstverlening, willen we Florence nog beter ondersteunen.  Zo gaan we, op basis van de wensen van onze medewerkers, samen met Lemontree de Microsoft 365 portaalomgeving blijven doorontwikkelen”.

 

Over Florence

Twintigduizend inwoners van de regio Haaglanden rekenen iedere dag op de zorgprofessionals van Florence. Juist als hun gezondheid hen in de steek laat. De zorg in Nederland is uitdagend, we worden met zijn allen steeds ouder. Als mensen ouder worden ontstaat behoefte aan ondersteuning. Florence is er voor hen. Om te helpen zo lang en zoveel mogelijk het leven te kunnen leiden dat hen lief is.

Steenbergen Transport

Steenbergen Transport

Steenbergen transport

 

Toekomstbestendige IT-omgeving bij transportreus Steenbergen Transport

Snelheid, beschikbaarheid en een hoge mate aan zelfstandig beheer. Dat waren de drie belangrijkste eisen waar de nieuwe IT-omgeving van Steenbergen Transport aan moest voldoen. Na een intensieve zoektocht naar een geschikte IT-partner, ging het internationale transportbedrijf in zee met Lemontree. Samen zochten ze naar een geschikte oplossing om de gestelde eisen in te vullen. Vooral de uitwijkmogelijkheid en snelheid van HPE SimpliVity bleken doorslaggevend. Steenbergen b.v. is een logistieke dienstverlener die gespecialiseerd is in de 24-uurs distributie van zendingen binnen de Benelux. Het transportbedrijf in Bodegraven, dat werd opgericht in 1907, is met meer dan 300 werknemers en zo’n 250 transporteenheden op de weg een grote speler in de (inter)nationale transportsector. Steenbergen b.v. is vooral actief in de automotive-, stukgoed- en palletdistributie, maar heeft ook verschillende opslaglocaties binnen de Benelux.

 

Tweeledig IT-probleem

Het internationale transportbedrijf kreeg te kampen met een tweeledig IT-probleem. Eerst en vooral was de IT-infrastructuur end of life en dus aan vervanging toe. Ten tweede werd de IaaS-oplossing van de vorige IT-partner stopgezet. Een soepele migratie naar Office365 met een koppeling naar Azure was een bijkomende, maar daarom niet minder belangrijke wens. “Er werd een onderzoek gestart naar de diverse mogelijkheden – IaaS, SaaS of eigen hardware – bij diverse IT-dienstverleners uit het eigen netwerk. Op aanraden van een leverancier klopten we ook aan bij Lemontree. Naast een bedrijfsbezoek met een presentatie van de oplossing, werden ook zaken als referenties en continuïteit gecontroleerd. Uiteindelijk kozen we voor Lemontree”, vertelt Stan van Lammeren, ICT-manager bij Steenbergen b.v.

Geen reguliere kantoortijden

De nieuwe omgeving moest voor Steenbergen b.v. aan een aantal belangrijke eisen voldoen. “We hebben een eigen IT-afdeling en voeren daarom graag een groot aantal IT-taken zelfstandig uit”, vertelt van Lammeren. “De nieuwe omgeving moest voor onze gebruikers minstens even snel zijn als voorheen.” Bij Steenbergen b.v. dienen de vrachtwagens bij het vertrek in de vroege ochtend namelijk over de juiste informatie te beschikken. Nog belangrijker is dat het inplannen van de routes de avond ervoor vlekkeloos verloopt. “Omdat kritische businessprocessen zich gedurende de gehele dag voordoen, is een hoge mate van beschikbaarheid gewenst. De omgeving moet dus ook betrouwbaar zijn”, voegt van Lammeren nog toe. “En bij calamiteiten is er behoefte aan een snel en testbaar uitwijkscenario”.

 

Omdat kritische businessprocessen zich gedurende de gehele dag voordoen, is een hoge mate van beschikbaarheid gewenst.Stan van Lammeren – ICT-manager bij Steenbergen b.v.

 

HPE SimpliVity

Na verschillende overlegrondes kozen Lemontree en Steenbergen b.v. samen voor HPE SimpliVity. “Dit was de meest geschikte oplossing voor het transportbedrijf”, vertelt Rob van Leeuwen, verantwoordelijk voor New Business Sales en Business Development bij Lemontree. “Vooral de uitwijkmogelijkheid van HPE SimpliVity was doorslaggevend voor Steenbergen b.v. Het bereidt bedrijven voor op noodherstel, via ingebouwde gegevensbescherming en een eenvoudig, geautomatiseerd herstelproces. Als er bijvoorbeeld brand uitbreekt, is het datacenter in maximaal twee uur tijd opnieuw actief op een externe locatie, met een minimaal dataverlies”, zegt van Leeuwen. “Een andere grote troef is vereenvoudiging. De IT-infrastructuur wordt overzichtelijk beheerd op één centrale plaats en gegevens worden in-line gecomprimeerd en gededupliceerd, wat minder opslagruimte vraagt”, voegt van Leeuwen nog toe.

HPE SimpliVity geeft minstens dezelfde snelheid aan onze eindgebruikers. Stan van Lammeren – ICT manager bij Steenbergen b.v.

 

Proof of concept

Voordien waren ze bij Steenbergen b.v. niet bekend met HPE SimpliVity. “Om er zeker van te zijn dat onze lokale systemen minstens even snel draaien met HPE SimpliVity, voerden we voor de effectieve aanschaf verschillende snelheidstesten uit”, zegt van Lammeren. “In overleg met Hewlett Packard Enterprise werd HPE SimpliVity kosteloos beschikbaar gesteld om de noodzakelijke testen uit te voeren. De deal hield in dat als de testen goed waren, de oplossing dan ook moest worden aangekocht. En zo geschiedde!”, vertelt van Leeuwen.

 

Expertise en proactief werken

Medio september vond het eerste bezoek van Steenbergen b.v. aan Lemontree plaats. Een achttal maanden later, op 29 mei 2020, werd de nieuwe infrastructuur in gebruik genomen. “De levering liep wat vertraging op door de coronapandemie. Daardoor werd het alsnog een race tegen de klok! Onze vorige IaaS-oplossing zou namelijk op 1 juni niet langer beschikbaar zijn”, vertelt van Lammeren. Vanaf de start van het project verloopt de samenwerking tussen Lemontree en Steenbergen b.v. goed. “We zien dat er korte lijnen zijn en dat er proactief wordt gewerkt. Niet alleen tijdens het project, maar ook na de oplevering en ingebruikname”, zegt van Lammeren. “We kunnen in de nieuwe omgeving een groot aantal IT-taken zelfstandig uitvoeren. Lemontree houdt naast het reguliere systeembeheer en -onderhoud ook de veiligheid in de gaten. En als er iets moet worden geïnstalleerd, wordt dit meteen uitgevoerd.” Verder was het persoonlijk contact voor Steenbergen b.v. een belangrijke factor om met Lemontree in zee te gaan. “We hebben de afspraak dat de juiste expert van Lemontree ons komt bezoeken op locatie. De ene keer is dat een infrastructuurspecialist, de andere keer een supportmedewerker”, vertelt van Lammeren. Zo worden medewerkers die met een probleem zitten, in levenden lijve bijgestaan. “Onze hoofdkantoren bevinden zich slechts een tiental kilometer van elkaar! Dat maakt de samenwerking net iets eenvoudiger én beter”, zegt van Leeuwen.

Secrid

Secrid

Secrid beschikt over centrale rekenkracht waarmee zelfs zware 3D tekenapplicaties vlekkeloos thuis werken

 

Wie kent ze niet: de handige en in het oog springende ‘portomonnees’ van Secrid? De briljante ‘card-protector’ met die handige knop, waarmee je pasjes omhoog schieten. Wat velen niet weten is dat achter dit merk een puur Nederlands bedrijf schuilgaat, dat veel zorg besteed aan kwaliteit, mensen en het milieu. Oprichters René en Marianne hebben hun achtergrond in mode en productontwerp gecombineerd. 20 jaar geleden al zagen zij dat de inhoud van onze broekzakken veranderde toen de eerste elektronische betaalsystemen in Nederland werden geïntroduceerd. In 1997, toen contant geld plaats maakte voor betaalkaarten, maakten zij de eerste wallet: de Secrid Bodycard. In 2009 werd de Cardprotector gelanceerd. Secrid is inmiddels vereerd met vele prijzen en een enorme groei van het aantal Secrid-fans. Vandaag de dag liggen de Secrid producten in meer dan 5.000 geselecteerde winkels wereldwijd.

 

 

Een betere wereld begint in je broekzak

 

Naast het zakelijke succesverhaal van Secrid, is er een minstens zo belangrijk verhaal als het gaat om sociaal ondernemen. In 2009 was de leerindustrie bijna verdwenen richting lagelonenlanden. Secrid bracht de productie van kleinlederwaren weer terug naar Nederland. Geproduceerd met heel veel passie en met aandacht voor mens en milieu. Door een revolutionair ander product en productieproces worden portemonnees weer in ons land geproduceerd. Efficiënter en schoner dan ooit tevoren, op een schaal die in Nederland niet eerder heeft plaatsgevonden. In nauwe samenwerking met 50 toeleveranciers: van het naaiatelier in Vlaardingen tot de sociale werkbedrijven in Leiden, Delft en Haarlem. Inmiddels heeft het kleine portemonneetje meer dan tweehonderd banen gecreëerd.

 

Naar krachtige en schaalbare IT

Mike Vos – IT Manager bij Secrid

 

Al die prachtige producten beginnen op de digitale tekentafel. In SolidWorks komen de producten digitaal tot leven in 3D. En daarvoor beschikte het bedrijf over verschillende Mac’s en Windows computers. “We wilden meer schaalbaarheid en meer rekenkracht. En een meer eenduidige benadering van IT” vertelt Mike Vos, IT manager bij Secrid. “Om de Windows gebruikers professioneler te ondersteunen en de omgeving meer naar een virtuele werkplek infrastructuur over te zetten hebben we Lemontree gevraagd om ons hierbij te assisteren. We wilden meer controle op de machines en een betere beheerbaarheid op de totale omgeving. Daarvoor zochten we naar een oplossing om van de verschillende Operating Systemen af te komen en niet meer zoveel peperdure computers te hoeven aanschaffen. Daarnaast is het voor ons heel belangrijk dat ons ‘Intellectual Property’ binnen het bedrijf blijft en niet letterlijk bij mensen thuis komt te liggen” vertelt Mike.

 

Van inventarisatie naar controle

 

En terwijl Mike de wensen en eisen van de gebruikers in kaart bracht, deed Lemontree een inventarisatie van de technische aspecten van de IT-omgeving. Op basis van de uitkomsten is de omgeving gemigreerd naar een Virtual Desktop Infrastructuur (VDI), waardoor veel voordelen zijn ontstaan voor Secrid. “Qua schaalbaarheid en rekenkracht hebben we nu veel meer capaciteit en we zijn af van het moeten beheren en supporten van Windows en Mac operating systemen. Iedereen werkt nu op een Mac en de applicaties en data worden vanaf onze centrale serveroplossing ontsloten. De ruim twintig personen die tekenen en daarvoor computers van meer dan vijfduizend Euro nodig hebben, kunnen nu geweldig uit de voeten met een Mac en twee schermen. We zijn dan ook erg blij met de oplossing en de manier waarop we die samen met Lemontree van idee tot realisatie hebben uitgevoerd” vertelt Vos. “En we zijn erg tevreden met de nieuwe policies, het beheer en de ondersteuning van onze mensen, waardoor iedereen goed en veilig met de IT-oplossingen kan werken”.

Thuiswerken, zelfs met zware tekenapplicatie

 

Voor de medewerkers binnen Secrid werkt de oplossing eenvoudig en naar volle tevredenheid. Ze kunnen vanuit de browser heel eenvoudig hun virtuele bureaublad lanceren en ervaren de snelheid en gebruikerservaring van hun ‘bekende computer’. En omdat deze oplossing weinig vergt van de computer zelf, kunnen ze op hun eigen device ook op volle snelheid hun werk verrichten. Mike: “Het grote voordeel van deze oplossing voor de gebruikers is dat ze nu ook thuis zware tekeningen kunnen maken, lezen en schalen. In eerste instantie stond thuiswerken niet als belangrijkste op ons wensen- en eisenlijstje, maar door COVID werd deze eis natuurlijk in één keer heel belangrijk. Ruim twintig mensen werken met tekeningen en daarnaast is het uiteraard voor alle medewerkers heel belangrijk dat ze veilig en onbelemmerd bij onze bedrijfsapplicaties kunnen. Gelukkig waren we in maart 2020 net klaar met de oplevering van VDI en hebben we enorm kunnen profiteren van het feit dat mensen nu ook thuis met deze zware applicaties aan de slag kunnen”.

 

Lees meer over dit prachtige Nederlandse merk en haar filosofie op https://secrid.com/nl-nl/.

Ambaflex

Ambaflex

AmbaFlex kiest voor schaalbare IT om enorme groei te faciliteren

AmbaFlex is een Nederlandse parel in materiaaltransportsystemen op maat en heeft inmiddels over de gehele wereld bekendheid verworven. Het bedrijf dat in 1996 werd opgericht in Zwaag heeft inmiddels, naast de hoofdvestiging in Zwaag, verkoopkantoren in Singapore, Shanghai en Dallas en productievestigingen in Nederland, Roemenië, China en Amerika. AmbaFlex heeft internationaal naam gemaakt op het vlak van verticale spiraalvormige transportsystemen, die veelvuldig worden toegepast bij e-commerce en logistieke bedrijven, de verpakkingsindustrie, botteling bedrijven en in de printwereld.

 

John Vlasveld, directeur bedrijfsvoering AmbaFlex

Sinds 2017 werken AmbaFlex en Lemontree samen om schaalbaar de IT-infrastructuur, werkplekken en het IT-beheer te faciliteren die het bedrijf nodig heeft om kwaliteit en groei te managen. “Onze wereldwijde expansie vraagt om een schaalbare IT infrastructuur en een veilige en betrouwbare werkomgeving” vertelt John Vlasveld, directeur bedrijfsvoering bij AmbaFlex. “Om aan deze belangrijke aspecten te voldoen waren we op zoek naar een IT-partner die onze business begrijpt en ons kan helpen de professionaliseringsslag te maken die past bij ons groeimodel. Deze partner vonden we na een uitgebreid selectieproces in 2017 in Lemontree. Samen met hen hebben we de reis gemaakt van onze ‘on-premise’ IT infrastructuur met Remote Desktop naar een schaalbare en zeer hoog beschikbare hybride cloud omgeving op basis van VDI.” Een ingrijpende en geavanceerde transitie die nodig was omdat de omgeving tegen het plafond van mogelijkheden en prestaties liep. “Uiteraard is in zo’n complex traject niet altijd alles feilloos gegaan, maar we hebben als partners in wederzijds vertrouwen en met de juiste dialoog succesvol naar het einddoel gewerkt. Daarbij is de continuïteit van onze bedrijfsprocessen nooit onderbroken” vertelt John. “Sinds de start van de samenwerking zijn we gegroeid van zo’n 150 IT gebruikers naar meer dan 300 nu. Dat is meer dan een verdubbeling in amper vijf jaar. Lemontree heeft een hoge standaard in professionaliteit en klanttevredenheid. Door de consistente organisatie kunnen we al jaren samenwerken met dezelfde contactpersonen. Hierdoor kennen de mensen van Lemontree onze organisatie, de IT omgeving en de medewerkers als geen ander, waardoor zij heel snel kunnen schakelen. Samen met Lemontree hebben we een IT omgeving weten te realiseren die beter en kostenefficiënter te beheren is. Daarbij doet Lemontree het technisch beheer en werken ze nauw samen met onze mensen op de servicedesk.”

 

Internationaal en schaalbaar

Om internationaal, schaalbaar en veilig IT te faciliteren maakt AmbaFlex gebruik van VDI, een centrale oplossing waarbij medewerkers een virtuele computer krijgen toegewezen op de server. Hiervoor is een hoogbeschikbare hyperconverged infrastructuur ingericht in verschillende datacenters aangevuld met diensten uit de cloud. “We werkten met een lokaal ingericht ERP en CRM. Inmiddels hebben we ons CRM naar de cloud gemigreerd in de vorm van Microsoft Dynamics” vertelt Vlasveld. AmbaFlex beschikt over een zeer betrouwbare datacenteroplossing met HPE SimpliVity, waarbij alles dubbel is uitgevoerd om uitval te voorkomen. Daarbij wordt gebruik gemaakt van dedicated verbindingen om de kantoren in het buitenland veilig en betrouwbaar toegang te geven tot informatiebronnen. Om lokaal en internationaal goed te kunnen samenwerken en communiceren zijn er Zoom-rooms ingericht en is Zoom ingericht als centraal communicatieplatform. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan het integreren en koppelen van verschillende applicaties via een ESB (Enterprise Service Bus) om informatie nog beter beschikbaar te maken. Daarbij is een ExpressRoute gateway verbinding opgeleverd en ingericht om het Datacenter en de Microsoft Azure Cloud fysiek te verbinden, zodat een echt ”hybride” omgeving ontstaat met als doel security, schaalbaarheid van capaciteit, flexibiliteit en de performance van integraties te verbeteren.

“we hebben als partners in wederzijds vertrouwen en met de juiste dialoog succesvol naar het einddoel gewerkt. Daarbij is de continuïteit van onze bedrijfsprocessen nooit onderbroken”

 

CAD vanuit VDI

Heel bijzonder is ook de CAD omgeving van AmbaFlex die via VDI beschikbaar wordt gesteld aan de AutoCAD gebruikers in Roemenië, Amerika, China en ook in Nederland. Hiermee worden investeringen in zware computers voorkomen en kan deze functionaliteit centraal beschikbaar worden gesteld vanuit Nederland via VDI. Het ‘single source’ werken wordt daarmee gegarandeerd. “We hebben eerst een Proof of Concept gedaan met de garantie dat als het niet zou werken of de snelheid onvoldoende zou zijn, we de hardware kosteloos konden retourneren. We wilde eerst zien en dan pas geloven waarbij we alle gebruikers hebben betrokken. Maar iedereen was erg onder de indruk van de performance en het gemak, dus daar zijn we erg blij mee. Je wilt natuurlijk geen vertraging ervaren tijdens het maken of werken aan complexe CAD bestanden wat direct ten koste gaat van de productiviteit.”

 

Over AmbaFlex

Het in West-Friesland gevestigde AmbaFlex is wereldwijd marktleider op het gebied van op maat gemaakte materiaal-transportsystemen. Deze systemen zijn gebaseerd op AmbaFlex unieke spiraaltechnologie en zijn breed toepasbaar in een groot aantal markten. Denk hierbij o.a. aan de voedsel, drankindustrie en de e-commerce. De producten worden veelal gebruikt voor het verticale transport, accumulatie of opslag van diverse soorten producten. AmbaFlex is actief vanuit verkoopkantoren in Zwaag (hoofdkantoor), Japan, Singapore, Shanghai en Dallas en heeft in diverse landen eigen vertegenwoordiging zoals bijvoorbeeld India en Australië en met eigen productievestigingen in Nederland, Roemenië, China en Amerika.

 

Wereldwijd innovatief

AmbaFlex is een onafhankelijk mondiaal bedrijf dat het SpiralVeyor-systeem in eigen beheer heeft ontwikkeld en ook de productie en het onderhoud veelal voor haar rekening neemt. Zo is de klant altijd verzekerd van de meest rendabele oplossing die beschikbaar is.
Inmiddels stellen gebruikers over de hele wereld het kwaliteitsniveau en AmbaFlex beproefde ervaring op prijs. Om deze voortrekkersrol te kunnen blijven vervullen, investeert het bedrijf uit Zwaag voortdurend in productinnovatie en ontwikkeling van functionele oplossingen, in nauwe samenwerking met haar klanten.
Dankzij het wereldwijde ondersteuningsnetwerk en professionele samenwerkingsmethodes, kan AmbaFlex een langere effectieve bedrijfstijd garanderen. AmbaFlex geeft er de voorkeur aan om met klanten samen te werken op basis van wederzijds respect en een voortdurende dialoog. Met zeer deskundig en ervaren personeel is AmbaFlex in staat voor iedere klant die zoekt naar verticaal transport, tijdelijke opslag en accumulatie oplossingen uit te werken!

Nico Adriaans Stichting

Nico Adriaans Stichting

NAS IT rotterdam Onedesk mobile werkplek

Nico Adriaans Stichting: OneDesk Mobile als de opstap naar een digitaal vaardiger organisatie

 

Ieder mens heeft behoefte aan een veilige plek waar hij of zij zich thuis kan voelen. De meeste mensen vinden die plek in hun directe omgeving, bij hun partner, in het gezin of de familie, of binnen een ander sociaal netwerk. Helaas zijn er nog steeds mensen, zeker binnen de anonimiteit van de grote steden, die dit moeten ontberen. De Nico Adriaans Stichting (ofwel NAS) zet zich in om deze kwetsbare mensen een veilige haven in Rotterdam te bieden. Zij accepteert hen zoals ze zijn en laat hen niet los. Een deel van hen heeft diverse hulpverleningstrajecten doorlopen zonder dat het ergens toe leidde. Dit frustreert en maakt machteloos, waardoor gedragsproblemen toenemen. Dit wordt ook wel de “entry-exit paradox” genoemd: het gedrag dat ertoe leidt dat je ergens recht op hebt en vaak tegelijkertijd tot gevolg heeft dat je van die diensten wordt uitgesloten. Met de aanpak en benadering van de NAS wordt die vicieuze cirkel doorbroken.

Bij de Nico Adriaans Stichting is betrouwbare en veilige informatievoorziening een vereiste om hun mooie werk te kunnen doen. Het werken met kwetsbare personen vraagt om betrouwbare en actuele informatie en tegelijkertijd moet de privacy en informatiebeveiliging bijzonder goed geregeld zijn. Omdat veel mensen binnen de organisatie niet bedreven zijn in het gebruik van ICT-middelen werd Lemontree gevraagd een gebruikersvriendelijke werkplek te ontwikkelen waarmee iedereen eenvoudig en eenduidig uit de voeten kan. Een digitale omgeving waarin mensen prettig kunnen werken, samenwerken en op de hoogte gehouden kunnen worden van nieuws uit de Stichting.

Aurora Weber is projectleider bij de stichting in Rotterdam. “We zijn in een periode van dertien jaar gegroeid van ongeveer veertig naar meer dan honderdveertig medewerkers. Inmiddels bestaat onze organisatie uit vier afdelingen: a. dag- en nachtopvang, b. beschermd wonen, c. ambulante woonbegeleiding & maatschappelijk werk, en d. activering & dagbesteding. De groep mensen aan wie we ondersteuning bieden is heel breed: van mensen die langdurig worstelen met een drugsverslaving voor wie afkicken geen optie meer is tot werkende mensen die na een echtscheiding geen huurwoning konden vinden en daardoor in de problemen zijn geraakt, van een bed, bad en brood voorziening voor uitgeprocedeerde asielzoekers tot aan dagbesteding voor mensen met een justitiële achtergrond”, vertelt Aurora.

Dit betekent dat het werk van de 140+ medewerkers heel divers is en er aan verschillende behoeften voldaan moet worden. Zo hebben alle kantoormedewerkers in ondersteunende functies een eigen werkplek op het hoofdkantoor en alle ambulante woonbegeleiders een laptop. Maar de meeste andere zorgverleners gebruiken helemaal geen computer of werken op een gedeelde computer die ergens in een kantoortje staat. Weber: “De kern in onze begeleiding is dat we proberen aan te sluiten bij de persoonlijke en vaak complexe leefwereld van onze cliënten. Waar andere zorgorganisaties vanuit een medisch dossier werken, draait het bij ons veel meer om persoonlijk contact maken. Dat maakt dat veel van onze medewerkers weinig affiniteit hebben met ICT.”

 

Gebruiksvriendelijk portaal

Toch zag Weber wel het nut in van betere digitale ondersteuning van NAS, niet alleen op kantoor maar ook in de zorgverlening. Ze startte een strenge selectieprocedure met als doel een leverancier te vinden die past bij de stichting en hen kan ondersteunen met ICT. Lemontree kwam als beste uit de selectie omdat het bedrijf een goed beveiligde en eenvoudig te gebruiken werkplek kan aanbieden voor goede doelen en zorginstellingen. “Voorheen betaalden we ons blauw aan licenties. Maar Lemontree wist dat er speciale tarieven zijn voor zorgorganisaties voor gebruik van Microsoft 365. Door daar gebruik van te maken, zijn we heel wat goedkoper uit.”
De nieuwe werkplekken hebben Microsoft Office 365 als basis. Daar omheen is een gebruiksvriendelijk portaal gecreëerd waarin medewerkers alles kunnen vinden wat ze nodig hebben om hun werk te doen. Bovenaan staan de nieuwsberichten van de stichting, waardoor medewerkers altijd op de hoogte zijn van actualiteiten en ontwikkelingen. In het onderdeel Weten & Regelen vinden ze allerhande informatie over het werken bij de stichting. In de widget ICT wordt alle informatie over de digitale werkplek uiteengezet. Via de portal kunnen ook de eigen handboeken over kwalitatief goede zorg erop worden nageslagen. En daarnaast biedt het toegang tot de applicaties die binnen NAS worden gebruikt. En heel belangrijk, de werkplekken worden voorzien van allerlei maatregelen, waardoor privacy en security aan hoge standaarden voldoen, waaronder de AVG/GDPR wetgeving.

Live tijdens de corona lockdown

De werkplekomgeving van de Nico Adriaans Stichting is opgeleverd op 16 maart 2020, de dag van dat Nederland in lockdown ging vanwege Covid-19. Weber had een trainingsprogramma opgesteld om medewerkers vertrouwd te maken met de nieuwe omgeving, maar die training kon vanwege de lockdown niet doorgaan. Voor de kantoormedewerkers was dat niet zo’n punt. “Zij zijn gewend om met computers om te gaan. Voor hen was het een uitkomst dat we live waren, omdat ze met OneDesk Mobile eenvoudig en heel veilig kunnen thuiswerken. Met de nieuwe laptops is dat al helemaal geen probleem meer, ze kunnen vanaf iedere plek met internettoegang inloggen op hun Nico Adriaans Portaal, waar ze alles overzichtelijk terugvinden. We onderhouden nu contact via Teams. Medewerkers hielpen elkaar om vertrouwd te raken met de nieuwe functionaliteiten. Dat lukte ook zonder training boven verwachting.”

Voor de zorgverleners lag dat anders. “De meesten zijn helemaal niet gewend om met een computer te werken. Gelukkig heeft NAS naast hele ervaren krachten ook jonge medewerkers in dienst die wél gewend zijn om met digitale tools om te gaan. “Zij hebben hun oudere collega’s fantastisch geholpen. Daardoor kunnen zij de registraties die ze verplicht zijn uit te voeren nu gewoon doen.”

 

Blij met de oplossing

De balans opmakend is Weber blij met OneDesk Mobile. “Voorheen kon je inloggen met iedere computer die je maar wilde, dat is niet altijd even veilig. Nu werken mensen op een door ons uitgegeven laptop die eerst moet worden herkend en erkend voordat je toegang krijgt. Dat is een enorme vooruitgang. Ook hebben we veel handige functionaliteit gekregen, zoals vergaderen via Teams en de nieuwsvoorziening in de portal, zodat niet iedereen nieuws gaat rondmailen aan de meer dan 140 medewerkers.”

Qua gebruikersadoptie moet er nog wel wat gebeuren. “We kunnen de balans nu nog niet zo goed opmaken. Er moeten nog enkele dingen worden aangepast en medewerkers moeten de werkplek echt nog beter leren kennen en gebruiken. Daar zullen we onze focus de komende periode op richten.”

Brink

Brink

Megasnelle datasynchronisatie en ultieme uptime voor Brink

Dat een bloeiend bedrijf een goed functionerende IT-omgeving nodig heeft, weet ook Brink. Dankzij de hulp van Lemontree kan de dienstverlener en softwareontwikkelaar zich weer volledig focussen op zijn hoofdactiviteit: het geven van advies aan en ontwikkelen van software voor bedrijven in de bouw, infra of vastgoed. Ook ervaart Brink vandaag de dag meer bedrijfszekerheid, met hetzelfde budget.

Brink biedt management- en adviesdiensten, softwareproducten en financiële oplossingen voor bedrijven actief in de bouw-, infra- en vastgoedsector. Brink helpt bedrijven bijvoorbeeld bij het uitschrijven van aanbestedingen, het projectmanagement, of tijdens de beheerfase van gebouwen. Ook ontwikkelt de dienstverlener software waarmee perfect kan worden berekend hoeveel een bouw- of infrastructuurproject zal kosten. Het bedrijf, dat stevig aan het groeien is, heeft vestigingen in Eindhoven, Rotterdam en Groningen en is vandaag zo’n 250 mannen en vrouwen sterk.

Bewezen IT-oplossing

Zo’n vijf jaar geleden had Brink voor het eerst contact met Lemontree. “We stelden Brink toen een private cloudoplossing voor op basis van HPE SimpliVity”, vertelt Rob van Leeuwen, verantwoordelijk voor New Business Sales bij Lemontree. “Die oplossing stond toen nog in de kinderschoenen. We vonden het te risicovol om een oplossing te kiezen die nog niet helemaal bewezen was in de markt. Daarom kozen we er toen voor om de serveromgeving te laten optimaliseren door een andere partner”, zegt Dirk Remery, Manager ICT bij Brink. Vijf jaar later, nu HPE SimpliVity geïmplementeerd is bij heel wat bedrijven en de infrastructuur bij Brink end of life is, besloot het bedrijf om de stap te zetten naar de private cloud op basis van HPE SimpliVity met Lemontree als partner.

Bedrijfszekerheid, #1 prioriteit

“Onze belangrijkste eis was meer bedrijfszekerheid met hetzelfde budget”, vertelt Remery. Dat uit zich vooral in het garanderen van 24/7 beschikbaarheid, een betere performance en het verlagen van de recoverytijd. “Voorheen werd er ’s nachts een back-up gemaakt. Dankzij HPE SimpliVity worden VM’s nu in en paar seconden gebackupt en hersteld”, zegt Remery. “Een groot voordeel is dat je de back-up niet langer apart hoeft aan te schaffen. HPE SimpliVity heeft een ingebouwde back-up en biedt beschikbaarheid van het hoogste niveau”, vertelt van Leeuwen. “De oplossing kan ook snel en veel data synchroniseren. Ideaal voor een bedrijf zoals Brink, waarbij veel data snel moet worden verwerkt”, voegt van Leeuwen toe.

Ook creëerde Lemontree een uitwijkscenario, waarbij de storage op twee verschillende geografische locaties staat. “We zijn afhankelijk van onze IT. We kunnen gewoon niet meer offline! Een omgeving waarbij het 24 uur duurt om weer online te komen, is gewoon niet meer van deze tijd”, zegt Remery. “Als er bijvoorbeeld brand uitbreekt in het datacenter, zijn we er dankzij het uitwijkscenario zeker van dat onze business blijft draaien”, voegt Remery toe.

Onze business moet altijd blijven draaien, wat er ook gebeurt! HPE SimpliVity biedt ons die zekerheid.
Dirk Remery Manager ICT bij Brink

 

Focussen op core business

Voordat Brink in zee ging met Lemontree, had het bedrijf de oplossing al voor ogen. “We zochten vooral een IT-partner die veel kennis en knowhow heeft, professionele ondersteuning kan bieden en die zich als partner opstelt voor de lange termijn”, zegt Remery. “Lemontree vulde deze verwachtingen perfect in! Na de eerste kennismaking vijf jaar geleden, zijn we ook altijd contact blijven houden.”
Het grootste voordeel voor Brink is dat de medewerkers zich nu weer kunnen focussen op hun core business. “Daar heb je als business alleen tijd voor als je IT-omgeving in orde is”, zegt Remery. Om Brink volledig te ontzorgen, is een deel van het beheer van de IT-omgeving in handen van Lemontree. “Wij staan in voor het goed functioneren van HPE SimpliVity en verzorgen de noodzakelijke updates en patches. Ook monitoren we de omgeving 24/7 zodat we problemen proactief in de kiem kunnen smoren”, zegt van Leeuwen. “Zo kunnen wij ons bezig houden met onze applicaties, de functionaliteit van de applicaties en de ondersteuning van onze medewerkers’, voegt Remery toe.

We kunnen weer focussen op onze core business en hoeven ons geen zorgen te maken over onze IT-omgeving.
Dirk Remery
Manager ICT bij Brink

SMO Traverse

SMO Traverse

Elk mens heeft zijn eigen verhaal. Soms krijgt dat verhaal een ongewenste wending. Het gevolg is een neerwaartse spiraal die alleen maar versterkt wordt op het moment dat iemand op straat belandt. Door opvang en begeleiding doorbreekt Traverse die spiraal. Daarmee verandert het verhaal.

Missie

Het is onze missie om een stabiele basis te creëren voor mensen die geen eigen woning hebben of dakloos dreigen te worden. Traverse is er voor mannen, vrouwen, ouderen, jongeren en kinderen. Door mensen te helpen het beste uit zichzelf te halen, stellen we ze in staat om de regie te nemen en een nieuwe, positieve wending aan hun eigen verhaal te geven.

‘Samen werken we…aan een nieuwe hoopvolle toekomst!’

Visie

Samen met cliënten verandert Traverse verhalen. Dit doen we door cliënten deel uit te laten maken van een gemeenschap en te zorgen voor een warme, veilige en stabiele omgeving. Daarmee helpen we ze om tot rust te komen en te resetten. Om vervolgens samen doelgericht en vastberaden te werken aan een nieuwe, stabiele basis. Hiervoor bieden wij verschillende vormen van huisvesting in combinatie met uiteenlopende varianten van begeleiding en verzorging.

Bij alles wat we doen, staat de cliënt centraal. Wij gaan uit van wat zij zelf kunnen en willen. De cliënt is verantwoordelijk voor zijn eigen verhaal. En wij verwachten dat onze cliënten die rol pakken en daar geleidelijk steeds meer invulling aan geven. Wij geven ze dat vertrouwen. Zo dragen we bij aan het opbouwen van eigenwaarde en werken we toe naar grip, zelfregie en zelfstandigheid.

Wij bouwen op jarenlange expertise en diepgaande ervaring op het complexe snijvlak van opvang, zorg en ondersteuning. Waar nodig denken we buiten de gebaande paden en geven we ruimte aan innovatie. Door cliënten te veranderen van toeschouwer in regisseur helpen we ze om het beste uit zichzelf te halen. Zo veranderen we het verhaal en creëren we met elkaar een nieuwe, hoopvolle toekomst.

 

Lemontree is trots dat we mogen bijdragen aan een nog betere ICT-omgeving.

Clientenbelang Amsterdam

Clientenbelang Amsterdam

Clientenbelang

Ieder mens is meer dan zijn ziekte of beperking. Versterking van eigen regie en participatie, hoe klein ook, is wenselijk en mogelijk. Cliëntenbelang Amsterdam zet zich daarom in voor het vergroten van de eigen regie, kwaliteit van leven en maatschappelijke participatie van cliënten*, rekening houdend met de grenzen van hun zelfredzaamheid en die van het omringende netwerk.

Cliëntenbelang Amsterdam komt op voor álle inwoners van Amsterdam die beperkingen ondervinden door een lichamelijke handicap, (chronische) ziekte, verstandelijke of psychische beperking of om een andere reden gebruik maken van gezondheidszorg, welzijn en andere dienstverlening.

* Daar waar wij cliënten noemen, bedoelen wij tevens de mantelzorgers.

 

Partnerschap

Wij kiezen voor partnerschap met de (ervaringsdeskundige) Amsterdammer. In een gelijkwaardige positie. Door samen te werken, elkaar te zien en daarop in te spelen. Ieders mening telt.

Positieve Gezondheid

We omarmen het gedachtegoed en model van Positieve Gezondheid. We richten onze inzet daarbij op:

  • Het vergroten van deelname van kwetsbare Amsterdammers aan de maatschappij.
  • Het versterken van de eigen regie van groepen of individuen voor zo ver zij en hun omringende netwerk dat zelf kunnen invullen.

 

Andere belangrijke onderdelen van onze missie zijn:

 

  • Thematisch werken
    We werken met Amsterdammers aan vraagstukken en thema’s die spelen op een integrale manier. Zoals in de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) is bedoeld. En dit is terug te zien in onze werkwijze binnen de vereniging en werkorganisatie.
  • Cliëntenbelang als samenwerkingsplatform
    We vormen een platform waar leden, platforms en niet-leden (individuen) elkaar ontmoeten en werken aan de belangrijkste thema’s.
  • Aanbod in Noord-Holland
    We bieden dienstverlening aan voor gemeenten, cliëntenraden en zorg- en welzijnsorganisaties in Noord-Holland.
  • Kennisontwikkeling in de werkorganisatie
    Cliëntenbelang Amsterdam ontwikkelt zich verder als professionele organisatie om Amsterdammers en organisaties zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen en met hen samen te werken. De kennisontwikkeling richt zich op project- en programmamanagement, kennisdeling, acquisitiekracht en samenwerkingsvaardigheden.  

 

Lemontree is trots dat we hier de OneDesk Mobile werkplek mogen leveren en de ICT-omgeving mogen beheren.

ONSWelzijn

ONSWelzijn

Een samenleving waarin iedereen meedoet en waarin iedereen bijdraagt aan geluk voor zichzelf en anderen. Dat willen wij bereiken voor de mensen in Noordoost Brabant. Ieder mens doet mee en telt mee.

Onze kernwaarden zijn autonomie, uitgaan van talenten en nabijheid. Wij gaan ervan uit dat mensen zelf hun leven bepalen en dat ieder mens beschikt over talent en kracht. Wij zijn dichtbij en toegankelijk voor burgers, netwerkpartners en opdrachtgevers en gaan uit van de leefomgeving en levensvisie van de burger.

Je kunt altijd bij ons terecht. Wij zijn er voor mensen van alle leeftijden met een vraag of probleem die zij niet alleen kunnen oplossen. Samen zoeken we naar een oplossing op het gebied van wonen, meedoen, financiën, zorg, welzijn en opvoeden en opgroeien. Maar ook met plannen om iets te leren of voor een ander of de buurt te doen.

Geluk(t) in 2020 – Ons meerjarenbeleidsplan

Samen met onze partners, klanten, vrijwilligers en andere relaties hebben we begin dit jaar nagedacht hoe we onze missie in 2020 kunnen realiseren. De uitkomst van het proces hebben we vastgelegd in een meerjarenbeleidsplan. Hierin zijn 7 doelen beschreven, waar u nu al, maar zeker in de toekomst meer van zult horen. Graag delen we het plan met u in de vorm van een korte film. Heeft u na het zien van deze film nog vragen over ons plan of wilt u hierover met ons in gesprek? Neem dan contact met ons op!

 

Lemontree is trots dat we hier de OneDesk Mobile werkplek mogen leveren en de ICT-omgeving mogen beheren.