Florence

Florence

Over Florence

Florence biedt vele vormen van zorg, advies en ondersteuning. Dat doen wij thuis. In onze woonzorgcentra. En in onze expertisecentra. Dichtbij. Voor alle inwoners van Delft, Den Haag, Leiden, Leidschendam-Voorburg, Rijswijk, Voorschoten en Wassenaar. Zo ondersteunen wij iedereen bij het leven kunnen blijven leiden dat hen lief is.

Steenbergen Transport

Steenbergen Transport

Over Steenbergen Transport

Steenbergen b.v. is een logistiek dienstverlener, gespecialiseerd in de 24-uurs distributie van zendingen binnen de Benelux en Europa. Sinds de oprichting in 1907 te Bodegraven, is Steenbergen b.v. uitgegroeid tot een grote speler in de (inter)nationale transportsector met meer dan 300 actieve werknemers en dagelijks circa 250 transporteenheden op de weg. Deze transporteenheden worden door de eigen volledig gecertificeerde garage altijd in uitstekende staat gehouden. De werknemers en transporteenheden bevinden zich verspreid over vijf strategisch geplaatste depots door Nederland en België, waardoor Steenbergen b.v. altijd een snelle levering van uw goederen kan garanderen. Steenbergen b.v. kan bouwen op een ervaring van meer dan 100 jaar, waardoor onze medewerkers altijd pro-actief met u meedenken en een passende oplossing bieden voor al uw logistieke problemen.

Als familiebedrijf kenmerkt Steenbergen b.v. zich door eigen materieel en eigen mensen in vaste dienst, waarbij dienstverbanden van 40 jaar of meer geen uitzondering zijn. Deze beleidsvoering heeft tot gevolg dat alle medewerkers volgens de ‘Steenbergen werkwijze’ werken en er een heldere en efficiënte samenwerking is tussen de verschillende vestigingen. Deze eenduidige werkwijze heeft voor u als bijkomend voordeel dat u door alle medewerkers, ongeacht de vestiging, op dezelfde manier geholpen wordt.

Bejo zaden

Bejo zaden

Over Bejo zaden

Samen met onze klanten en partners in de keten delen we kennis, onderzoeken we actief kansen in de markt en verkennen we innovatieve technologieën. Daarbij blijven we dicht bij de natuur en ontwikkelen we de beste groenterassen zodat telers wereldwijd gezonde en smakelijke groenten kunnen oogsten waar consumenten van genieten. Nu en over 50 jaar.

 

BEJO, VEREDELAAR VAN GROENTEZADEN VOOR DE PROFESSIONELE TELER

Bejo is toonaangevend in veredeling, productie en verkoop van groentezaden met vestigingen in meer dan 30 landen. Een internationaal familiebedrijf met 1.900 toegewijde medewerkers die werken aan groenterassen van nu en de toekomst. Onze groei is organisch verlopen en gaat door. Die expansie is altijd een samenspel van telers, dealers, ketenpartners en medewerkers. Allen hebben de vrijheid om op hun lokale markt het beste uit onze producten te halen.

SAMEN VOOR DE LANGE TERMIJN

We gaan voor lange termijn-relaties met onze klanten, niet voor de snelle winst. Onze vertegenwoordigers staan met beide benen op de grond, dicht bij de telers. Daarbij is er oprechte interesse in elkaar. Mede door die sterke band met de praktijk, kunnen we onze telers beter ondersteunen en adviseren voor een optimaal en duurzamer teeltresultaat.

We leren zelf ook elke dag van de praktijk. We willen weten wat er gebeurt op het veld en wat er speelt in de markt en bij de consument. Die kennis en ervaring zetten we in bij het ontwikkelen van nieuwe rassen en de productie van zaden met nog betere eigenschappen voor teler en de keten.

Secrid wallets

Secrid wallets

Over Secrid

De Cardprotector is gelanceerd in 2009, maar onze Secrid-reis begon meer dan een decennium eerder. In de jaren 90 hadden wij ons eigen ontwerpbureau genaamd Spirid. We merkten destijds dat de inhoud van onze broekzakken veranderde toen de eerste elektronische betaalsystemen in Nederland werden geïntroduceerd. In 1997, toen contant geld plaats maakte voor betaalkaarten, maakten wij onze eerste wallet: de Secrid Bodycard.

Image of Marianne & René
We wonnen onze eerste ontwerpwedstrijd op Habitat in 1986.

Ontwerpwerk voor klanten zoals ING, Maxi Cosi en Quooker bleef onze professionele focus, maar Secrid bleef altijd in ons achterhoofd: we merkten dat er wederom verandering kwam in de broekzak. De wereld kwam binnen handbereik dankzij de komst van smartphones en persoonlijke documenten krompen tot creditcardformaat. We droegen minder met ons mee, maar wat we bij ons hadden, was waardevoller dan ooit.

De financiële crisis trof Europa in 2008 en we kregen geen opdrachten meer van onze klanten. Met 25 jaar ervaring aan samen werken en wonen, voelden we dat dit het moment was om onze droom te volgen: het bouwen van ons eigen merk met de visie om mensen anders te doen kijken naar de inhoud van hun broekzak. Op dat moment veranderde Secrid van bij- naar hoofdzaak.

Image of award winning cardprotector
De eerste versie van de Cardprotector heeft in 2010 de Red Dot Design Award gewonnen. In dit jaar introduceerden wij ook onze lijn van leren wallets. Twee jaar later wonnen wij met onze Miniwallet de European Aluminium Award.

Sinds het begin van de Secrid-reis 20 jaar geleden, zijn wij onze achtergronden in mode en productontwerp blijven combineren om pocket-sized producten te maken; gewoon hier in Nederland. We zijn vereerd met de prijzen die we hebben gewonnen en misschien nog wel meer door de groei van het aantal Secrid-fans de afgelopen jaren. Vandaag de dag liggen onze producten in meer dan 5.000 geselecteerde winkels wereldwijd. Samen met onze drie kinderen en bijna 100 collega’s werken wij in een gerenoveerd industrieel pakhuis: één groot familiehuis dat dient als creatief centrum voor nieuwe pocket-sized producten en diensten.

Brink

Brink

Megasnelle datasynchronisatie en ultieme uptime voor Brink

Dat een bloeiend bedrijf een goed functionerende IT-omgeving nodig heeft, weet ook Brink. Dankzij de hulp van Lemontree kan de dienstverlener en softwareontwikkelaar zich weer volledig focussen op zijn hoofdactiviteit: het geven van advies aan en ontwikkelen van software voor bedrijven in de bouw, infra of vastgoed. Ook ervaart Brink vandaag de dag meer bedrijfszekerheid, met hetzelfde budget.

Brink biedt management- en adviesdiensten, softwareproducten en financiële oplossingen voor bedrijven actief in de bouw-, infra- en vastgoedsector. Brink helpt bedrijven bijvoorbeeld bij het uitschrijven van aanbestedingen, het projectmanagement, of tijdens de beheerfase van gebouwen. Ook ontwikkelt de dienstverlener software waarmee perfect kan worden berekend hoeveel een bouw- of infrastructuurproject zal kosten. Het bedrijf, dat stevig aan het groeien is, heeft vestigingen in Eindhoven, Rotterdam en Groningen en is vandaag zo’n 250 mannen en vrouwen sterk.

Bewezen IT-oplossing

Zo’n vijf jaar geleden had Brink voor het eerst contact met Lemontree. “We stelden Brink toen een private cloudoplossing voor op basis van HPE SimpliVity”, vertelt Rob van Leeuwen, verantwoordelijk voor New Business Sales bij Lemontree. “Die oplossing stond toen nog in de kinderschoenen. We vonden het te risicovol om een oplossing te kiezen die nog niet helemaal bewezen was in de markt. Daarom kozen we er toen voor om de serveromgeving te laten optimaliseren door een andere partner”, zegt Dirk Remery, Manager ICT bij Brink. Vijf jaar later, nu HPE SimpliVity geïmplementeerd is bij heel wat bedrijven en de infrastructuur bij Brink end of life is, besloot het bedrijf om de stap te zetten naar de private cloud op basis van HPE SimpliVity met Lemontree als partner.

Bedrijfszekerheid, #1 prioriteit

“Onze belangrijkste eis was meer bedrijfszekerheid met hetzelfde budget”, vertelt Remery. Dat uit zich vooral in het garanderen van 24/7 beschikbaarheid, een betere performance en het verlagen van de recoverytijd. “Voorheen werd er ’s nachts een back-up gemaakt. Dankzij HPE SimpliVity worden VM’s nu in en paar seconden gebackupt en hersteld”, zegt Remery. “Een groot voordeel is dat je de back-up niet langer apart hoeft aan te schaffen. HPE SimpliVity heeft een ingebouwde back-up en biedt beschikbaarheid van het hoogste niveau”, vertelt van Leeuwen. “De oplossing kan ook snel en veel data synchroniseren. Ideaal voor een bedrijf zoals Brink, waarbij veel data snel moet worden verwerkt”, voegt van Leeuwen toe.

Ook creëerde Lemontree een uitwijkscenario, waarbij de storage op twee verschillende geografische locaties staat. “We zijn afhankelijk van onze IT. We kunnen gewoon niet meer offline! Een omgeving waarbij het 24 uur duurt om weer online te komen, is gewoon niet meer van deze tijd”, zegt Remery. “Als er bijvoorbeeld brand uitbreekt in het datacenter, zijn we er dankzij het uitwijkscenario zeker van dat onze business blijft draaien”, voegt Remery toe.

Onze business moet altijd blijven draaien, wat er ook gebeurt! HPE SimpliVity biedt ons die zekerheid.
Dirk Remery Manager ICT bij Brink

 

Focussen op core business

Voordat Brink in zee ging met Lemontree, had het bedrijf de oplossing al voor ogen. “We zochten vooral een IT-partner die veel kennis en knowhow heeft, professionele ondersteuning kan bieden en die zich als partner opstelt voor de lange termijn”, zegt Remery. “Lemontree vulde deze verwachtingen perfect in! Na de eerste kennismaking vijf jaar geleden, zijn we ook altijd contact blijven houden.”
Het grootste voordeel voor Brink is dat de medewerkers zich nu weer kunnen focussen op hun core business. “Daar heb je als business alleen tijd voor als je IT-omgeving in orde is”, zegt Remery. Om Brink volledig te ontzorgen, is een deel van het beheer van de IT-omgeving in handen van Lemontree. “Wij staan in voor het goed functioneren van HPE SimpliVity en verzorgen de noodzakelijke updates en patches. Ook monitoren we de omgeving 24/7 zodat we problemen proactief in de kiem kunnen smoren”, zegt van Leeuwen. “Zo kunnen wij ons bezig houden met onze applicaties, de functionaliteit van de applicaties en de ondersteuning van onze medewerkers’, voegt Remery toe.

We kunnen weer focussen op onze core business en hoeven ons geen zorgen te maken over onze IT-omgeving.
Dirk Remery
Manager ICT bij Brink

KonnecteD

KonnecteD

KonnecteD kiest voor Hyperconverged oplossing met Lemontree

Van buikgevoel naar geweldige samenwerking

KonnekteD

KonnecteD is een organisatie die mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt helpt naar betaald werk. De organisatie, die gevestigd is in Deventer, werkt nauw samen met en vervult haar maatschappelijke functie in de gemeenten Deventer en Olst en Wijhe. Deventer Werktalent, Sallcon en het Groenbedrijf zijn onderdeel van KonnecteD.

 

We spreken met Martin Snellink, hoofd ICT van KonnecteD: “We hadden een ICT-omgeving die eigenlijk sinds 2012 niet meer een serieuze vervangingsslag had doorgemaakt. En als je op ICT-vlak zes jaar niet veel meer verandert, dan komen integriteit en betrouwbaarheid in het geding”. KonnecteD moet financieel op eigen benen staan en is daarom kostenbewust. Ook wat de ICT betreft. Om de kwaliteit van ICT te kunnen waarborgen moest er in 2018 een plan worden gemaakt om de legacy systemen te vervangen en tegen redelijke kosten een toekomstbestendige ICT-omgeving te implementeren.

 

“Het voordeel als alles is afgeschreven is dat je met een schone lei kunt beginnen. In eerste instantie hebben we tien partijen uitgenodigd om met ons mee te denken hoe ICT eruit zou moeten zien. Helaas kwamen deze te snel met te concrete technische voorstellen en prijzen en voelden we ons onvoldoende gehoord in onze ambitie en wensen. We hebben toen een partij in de arm genomen om ons te helpen in het selectieproces” vertelt Martin. Hierdoor kon KonnecteD meer focus leggen op de wensen en eisen uit de organisatie en beter definiëren wat de organisatie van ICT verlangt.

 

“Toen we een helder beeld hadden van de verwachtingen rondom ICT ging de selectie sneller en gemakkelijker en hielden we al snel twee partijen over. Daarbij ging de voorkeur naar Lemontree. Vanwege hun track record op het vlak van hyperconverged IT maar zeker ook vanwege het positieve gevoel dat we bij de mensen van Lemontree hadden. Ze begrepen goed wat onze wensen en eisen waren en kwamen met een concept dat goed paste bij onze organisatiebehoeften. En de voorstellen paste goed bij onze plannen, visie en budgetten.” Vertelt Snellink.

 

Lemontree had een hyperconverged stretched cluster oplossing van HPE SimpliVity voorgesteld, waarbij beschikbaarheid, integriteit en betrouwbaarheid een elementaire rol speelden. “Deze omgeving biedt alle facetten om de bedrijfsapplicaties goed en snel te laten draaien voor onze eindgebruikers. Bovendien is het een toekomstgerichte oplossing waarbij we onze data veilig kunnen opslaan. Ook is de betrouwbaarheid van onze back-up oplossing enorm verbeterd wat een enorme opluchting voor me is. En heel belangrijk: de performance van ICT is flink verbeterd. We zijn nog steeds in een continu proces aan het tweaken samen met Lemontree maar de eerste ervaringen zijn goed merkbaar.”

 

Martin is lovend over de samenwerking met Lemontree. Zowel in de voorbereiding als tijdens het project vindt hij dat de samenwerking erg leuk en soepel is verlopen. Maar ook na het project ervaart hij dat de mensen van KonnecteD en Lemontree goed kunnen samenwerken. “Er is een erg leuke klik tussen onze specialisten en de mensen van Lemontree. In de samenwerking merkten we telkens dat we de juiste kennis op het juiste moment beschikbaar hadden en we gezamenlijk een zeer succesvolle implementatie hebben gedaan. Daarbij merkten we vooral dat Lemontree echt oog en oor heeft voor onze wensen, maar ook voor de mensen die bij ons werken. Daardoor is Lemontree een mooie aanvulling op ons eigen team. Die samenwerking zetten we dan ook voort, want Lemontree doet het onderhoud op de omgeving. We hebben een relatief klein IT-team die door Lemontree wordt ontzorgd op specifieke kennis, patchmanagement en monitoring. Daardoor kunnen wij ons meer richten op de applicaties en eindgebruikers”.

Over KonnecteD

KonnecteD is een organisatie die mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt helpt naar betaald werk. KonnecteD stimuleert vernieuwing door mensen met ideeën en kansen te verbinden en te faciliteren. KonnecteD verbindt bedrijven en bevordert de inclusieve samenleving en een circulaire economie. Geluk door werk. Dat is wat KonnecteD wil bereiken. Deventer WerktalentSallcon en het Groenbedrijf zijn onderdeel van KonnecteD. Net als alle aangesloten ondernemers en partners. Dit zijn organisaties die midden in de samenleving staan, die anders denken en anders doen. En samenwerken aan oplossingen om bedrijvigheid en werkgelegenheid duurzaam te laten groeien. Zij maken werk van betekenis.

Bekijk het mooie werk van KonnecteD op RTL programma “Doe Maar Duurzaam”

Over Lemontree

Lemontree’s missie is “bedrijfskansen creëren door geweldige ICT” voor onze opdrachtgevers. Dit doen wij door informatie- en communicatietechnologie toegankelijk, betrouwbaar en betaalbaar te maken met een geweldige gebruikerservaring en “first class” support. Samen leggen wij, als echte partners, de weg af naar een zorgeloze, transparante ICT-omgeving en een samenwerking op basis van persoonlijke en hartelijke communicatie, respect en vertrouwen. Het resultaat van onze dienstverlening is rust in de organisatie en focus op de core business. Onze opdrachtgevers waarderen onze manier van werken met minimaal een 8,5 en omschrijven Lemontree op basis van 3 essentiële kernwaarden: competent, authentiek en transparant.

Tomingroep

Tomingroep

Tomingroep kiest voor SimpliVity oplossing bij Lemontree

Tomin groep

 

Tomingroep, een sociale en professionele onderneming, heeft Lemontree geselecteerd om haar bestaande IT-infrastructuur te vervangen. De bestaande omgeving is aan het einde van haar levensduur en loopt tegen de grenzen van het kunnen aan. Tomingroep heeft voor Lemontree gekozen omdat de door Lemontree aangeboden oplossing voor de komende jaren weer voldoende capaciteit en flexibiliteit biedt om te voldoen aan de steeds groter wordende business requirements  van de Tomingroep en in vergelijking met de andere aanbieders op basis van een TCO van 5 jaar tegen aanzienlijke lagere kosten gerealiseerd en beheerd kan worden.

 

Inrichting HPE SimpliVity nodes

Op basis van de wensen, eisen en de nieuwste technologische mogelijkheden wordt er een nieuwe hoogbeschikbare twin datacenter infrastructuur op basis van vier HPE SimpliVity nodes ingericht. De data van de huidige omgeving zal vrijwel zonder downtime voor de applicaties en functionaliteiten gemigreerd worden naar deze nieuwe omgeving.

Voor Tomingroep biedt de nieuwe IT-infrastructuur een omgeving die voldoende ruimte biedt voor de behoeftes van de komende jaren, ingericht op hoge beschikbaarheid met automatische failover en een native back-up oplossing

 

Over Tomingroep, een sociale en professionele ondernemer

Tomingroep, sociale ondernemer

Bij Tomingroep werken zo’n 1800 mensen met en zonder arbeidsbeperking samen. De medewerkers creëren geschikte banen en bieden werkervaringsplaatsen voor mensen die terugkeren in het arbeidsproces. Door hun unieke mix van medewerkers hebben ze het juiste team voor elke klus.

Tomingroep werkt in opdracht van de gemeenten in de Gooi- en Vechtstreek, Almere en Eemnes en helpt zo de doelstellingen van de Participatiewet, de inclusieve arbeidsmarkt, te realiseren.

 

Mission statement

Werk staat bij Tomingroep voorop, bedrijfsmatig in een sociale context. Bij Tomingroep geldt: ‘afspraak is afspraak’

  • Wij werken veilig
  • Wij zijn klantgericht, zowel intern als extern
  • Wij zijn veranderingsbereid, flexibel en slagvaardig
  • Wij zijn open en duidelijk over wat we willen en wat niet
  • Wij zijn actief en ondernemend
  • Wij staan voor kwaliteit en professionaliteit

 

Duurzaam ondernemen

Aandacht voor mens en milieu vindt Tomingroep vanzelfsprekend. Onze methoden en producten zijn zoveel mogelijk duurzaam en milieuvriendelijk. Door uw samenwerking met Tomingroep profileert u zich dan ook als maatschappelijk verantwoord ondernemer en werkt u mee aan een samenleving waarin iedereen een kans krijgt.

 

Social Return on Investment

Bij opdrachten voor de overheid moet het werk vaak deels worden uitgevoerd door mensen met een beperking. Dat kunt u regelen door Tomingroep in te schakelen als onderaannemer. Of door mensen van Tomingroep in te zetten in uw eigen organisatie. Ze denken graag met u mee bij uw aanbesteding.

thyssenkrupp Veerhaven

thyssenkrupp Veerhaven

thyssenkrupp Veerhaven uit Brielle heeft gekozen voor de hyperconverged oplossing van HPE SimpliVity. Deze nieuwe generatie IT-oplossing zorgt voor een verlaging van de exploitatiekosten van ICT en tegelijkertijd voor een vereenvoudiging van het beheer op de omgeving. thyssenkrupp Veerhaven wil met HPE SimpliVity de kosten van (het beheer op) ICT verlagen zonder concessies te doen aan de kwaliteit van ICT-dienstverlening. Daarom heeft thyssenkrupp Veerhaven de opdracht gegund aan Lemontree uit Alphen aan den Rijn, die al 15 jaar naar tevredenheid het beheer doet op haar ICT omgeving. “Door inzet van HPE SimpliVity kunnen we de omgeving kwalitatief goed beheren tegen een lagere prijs dan voorheen. Naast de levering en implementatie van HPE SimpliVity hebben we groen licht gekregen om deze omgeving de komende vijf jaar te beheren” vertelt Tony Johnson van Lemontree. De komende tijd zal de traditionele server/storage omgeving worden gemigreerd en opgeleverd vanuit een datacenter, waar twee HPE SimpliVity systemen zullen worden geplaatst. Daarna zal deze omgeving in beheer worden genomen, naast de overige beheer- en supportdiensten die Lemontree levert bij thyssenkrupp Veerhaven.

 

Over thyssenkrupp Veerhaven

thyssenkrupp Veerhaven is in Europa één van de modernste en meest toonaangevende duwvaartrederijen in de droge bulksector. Het bedrijf uit Brielle vervoert dagelijks voor thyssenkrupp Steel Europe vanuit Rotterdam, Amsterdam en Antwerpen zo’n 60.000 tot 80.000 ton ertsen en kolen naar Duisburg: 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. De vloot bestaat uit 7 duwboten, 1 havenduwboot, circa 100 duwlichters en 2 inspectieboten. Op kantoor en op de boten werken zo’n 185 mensen.

 

Over HPE SimpliVity

HPE SimpliVity, winnaar van ‘best converged infrastructure’ en 5-star rating CRN, maakt traditionele servers en opslag overbodig en maakt het beheer van de IT-omgeving efficiënter, waardoor significante besparingen gerealiseerd kunnen worden op aanschaf en exploitatie. HPE SimpliVity vereenvoudigt IT door alle benodigde server, netwerk- en storagefunctionaliteit te integreren in één device. Deze zogenoemde hyperconverged appliance maakt uitwijk en een betrouwbare back-up oplossing beschikbaar en betaalbaar voor ieder bedrijf. Door de integratie en data de-duplicatie wordt de totale prestatie van de omgeving aanzienlijk verbeterd en worden bestanden nooit dubbel opgeslagen. Beheren van de gehele omgeving kan gedaan worden vanaf één eenvoudig scherm.

 

Over Lemontree

Lemontree’s missie is “bedrijfskansen creëren door geweldig ICT” voor onze opdrachtgevers. Dit doen wij door informatie- en communicatietechnologie toegankelijk, betrouwbaar en betaalbaar te maken met een geweldige gebruikerservaring en “first class” support. Samen leggen wij, als echte partners, de weg af naar een zorgeloze, transparante ICT-omgeving en een samenwerking op basis van persoonlijke en hartelijke communicatie, respect en vertrouwen. Het resultaat van onze dienstverlening is rust in de organisatie en focus op de core business. Onze opdrachtgevers waarderen onze manier van werken met een 8,5 en omschrijven Lemontree op basis van 3 essentiële kernwaarden: competent, authentiek en transparant.

Altrecht

Altrecht

Lemontree vernieuwt infrastructuur Altrecht

Omvangrijke hyperconverged SimpliVity omgeving

 

Altrecht heeft Lemontree eerder dit jaar opdracht gegeven om de datacenter infrastructuur van de zorgaanbieder te vernieuwen. In het aanbestedingsproces, waar de beste oplossing de hoogste score kreeg, is de keuze op Lemontree gevallen vanwege de business case die op basis van hyperconverged technologie aanzienlijk interessanter was dan andere alternatieven gebaseerd op cloud en/of traditionele IT-infrastructuur. Doel van de vernieuwing was om de bestaande datacenter infrastructuur te vervangen en tegelijk te verplaatsen naar een moderne professionele externe locatie. Daarnaast een zeer betrouwbare, betaalbare en eenvoudiger te beheren omgeving te realiseren voor de Citrix XenApp frontend en Applicatie Server backend. Bij Altrecht ontstaat daarmee de mogelijkheid de eigen ICT-afdeling meer te laten werken aan functionaliteit en services voor de medewerkers in de zorg in plaats van aan de “harde” techniek.

 

Voor het inrichten van de omgeving is gekozen voor 18 SimpliVity OmniStacks in combinatie met Lenovo servers. Bij de start de grootste Lenovo gebaseerde implementatie van SimpliVity in EMEA. Begin september van dit jaar is gestart met de implementatie en de omgeving zal medio november volledig operationeel zijn.

 

 

Download de factsheet: 

Altrecht SimpliVity

 

 

Over SimpliVity

SimpliVity maakt traditionele servers en opslag overbodig en maakt efficiëntie op het beheer van de IT-omgeving mogelijk, waardoor significante besparingen gerealiseerd kunnen worden op aanschaf en exploitatie. SimpliVity vereenvoudigt IT door alle benodigde server, netwerk- en storagefunctionaliteit te integreren in één device. Deze zogenoemde hyperconverged appliance maakt uitwijk en een betrouwbare back-up oplossing beschikbaar en betaalbaar voor ieder bedrijf. Door de integratie en data de-duplicatie wordt de totale prestatie van de omgeving aanzienlijk verbeterd en worden bestanden nooit dubbel opgeslagen.

 

Over Altrecht

Mensen met een ernstige en complexe psychiatrische ziekte kunnen bij Altrecht terecht voor specialistische behandeling. Jaarlijks behandelt Altrecht zo’n 25.000 mensen. Bij Altrecht, die onder meer vestigingen heeft in Utrecht, Nieuwegein, Zeist, Den Dolder en Woerden, werken ongeveer 2700 mensen.

 

Altrecht gaat uit van de eigen kracht van mensen. Met specialistische diagnostiek en behandeling helpt zij kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen met een psychiatrische aandoening de regie over hun leven te behouden en hun rol in de samenleving weer op te pakken. De missie van Altrecht: ‘Samen werken aan ontwikkeling en herstel’. Daarbij kijkt de instelling vooral naar mogelijkheden in plaats van beperkingen.

 

IGO Post

IGO Post

IGO-POST

Na een intensieve periode van testen heeft IGO Post eind 2014 Lemontree de opdracht gegund het platform van IGO Post te vernieuwen op basis van SimpliVity Omnicubes. Begin 2015 zijn de laatste servers in productie genomen en was de migratie, die voor een groot deel is uitgevoerd door de IT-beheerders van IGO Post zelf, compleet. Lemontree verleent IGO Post op dit moment nog diensten op basis van het zogenoemde platformbeheer waarbij Lemontree monitort en ondersteund, en complexe, weinig voorkomende taken zoals het updaten en upgraden van de SimpliVity Omnicubes en VMware omgeving uitvoert.

Over IGO Post

IGO-POST is met bijna 70 jaar ervaring een internationale speler en Europees marktleider op het gebied van bedrukte relatiegeschenken en promotionele artikelen. De productleverancier heeft een assortiment van ruim 1.500 artikelen. IGO-POST, gevestigd in Helmond, heeft ruim 350 medewerkers in dienst en kantoren in 13 landen.

Relaties bouwen en versterken doet IGO-POST door te geloven in de ‘The experience of giving!’. De organisatie wil wereldwijd marktleider worden. Hierbij horen de kernwaarden ‘betrouwbaarheid, eerlijk, attent en ambitieus’.